Oyun Geliştiricileri 343 Industries Salı günü, Halo Infinite’in 2021 yılına kadar ertelendiğini duyurdu.
Stüdyo kafa Chris Lee sosyal medya ve yayınlanan duyuru, yapılan Halo Sonsuz blogda . Lee, oyunu 2021’e kadar tutma kararının “COVID ile ilgili devam eden etkiler” de dahil olmak üzere “birden çok faktörden” kaynaklandığını söyledi. Ekibin, Microsoft’un Xbox Series X lansmanının planlandığı “bu tatil” için acele etmesinin “sürdürülebilir” olmadığını belirtti.
Açıklamanın tamamı aşağıdaki gibidir:
Bugün önemli bir Halo Infinite geliştirme güncellemesini toplulukla paylaşmak istiyorum . Ekibin vizyonumuzu karşılayan bir Halo oyun deneyimi sunmak için yeterli zamana sahip olmasını sağlamak için sürümümüzü 2021’e kaydırmak için zor bir karar verdik.
Sürümümüzü değiştirme kararı, tüm bu yıl boyunca bizi etkileyen devam eden COVID ile ilgili etkiler de dahil olmak üzere geliştirme zorluklarına katkıda bulunan birçok faktörün sonucudur. Harika bir oyun yaratmaya ve geliştirme zorluklarına çözümler bulmaya kararlı olan 343 Industries’deki ekibimizin sıkı çalışmasını kabul etmek istiyorum. Ancak, ekibimizin refahı veya oyunun genel başarısı için onu bu bayram taşıması sürdürülebilir değil.
Bunun çoğunuz için hayal kırıklığı yaratacağını biliyoruz ve hepimiz bu duyguyu paylaşıyoruz. Topluluğun yıllar içinde gösterdiği tutku ve destek inanılmaz ve ilham vericiydi. Bu tatilde toplulukla oyunumuzu oynamaktan başka bir şey istemedik. Ekstra süre, hayranlarımızın beklediğini bildiğimiz kalitede şimdiye kadarki en iddialı Halo oyununu sunmak için gerekli kritik işi bitirmemize olanak tanıyacak.
Desteğiniz ve anlayışınız için teşekkür ederiz.
343 Industries , 23 Temmuz’da Microsoft’un Xbox Games Showcase’i sırasında Halo Infinite’ı sergiledi . Stüdyo, yeni nesil oyun için ilk oyun fragmanını yayınladı. Ancak hayranların tepkisi karışıktı: Pek çok eleştiri Halo Infinite’in grafiklerine ve bunların yeterince “yeni nesil” olup olmadığına odaklandı . Bazıları grafiklerin modası geçmiş göründüğünü düşünüyordu – özellikle de topluluğun “Craig” olarak adlandırdığı kaba biri – diğerleri görünümün Halo: Combat Evolved’un estetiğine bir geri dönüş olduğunu düşünüyordu .
Fragmanın ilk çıkışının hemen ardından, 343 Industries geliştiricileri grafiklerini savunmaya başladı. Microsoft’un Xbox oyun pazarlama müdürü Aaron Greenberg İçinde Oyun anlattı o Halo Sonsuz “iş-içinde-ilerleme bir oldu ,” tatil lansman tarihinden önce yeterli zaman yoktu belirtti. Lee o sırada Polygon’a , grafiklerden endişe duyan oyuncuların fragmanı oyunun “tam doğrulukla” gösterildiği 4K olarak izlemeleri gerektiğini söyledi .
O sırada, “Ekibin bu yılın ilerleyen dönemlerinde hayranlarımıza deneyimin tam potansiyelini gerçekten sunmak için üzerinde çalıştığı bazı iyileştirmelerimiz ve ayarlamalarımız var” dedi.
Xbox Wire baş editörü Will Tuttle, Xbox Wire’da da oyunun gecikmesini ele alan bir bildirim yayınladı . İçinde , Xbox Series X’in Kasım ayında piyasaya sürüleceğini doğruladı, ancak konsolun çıkış tarihi için kesin bir tarih verilmedi. Ayrıca konsol piyasaya çıktığında “oynanacak binlerce oyun olacağını” belirtti.
Halo Infinite ilk olarak E3 2018’de duyuruldu . 343 Industries, oyun için yeni bir çıkış tarihi açıklamadı.